כמה קוגלים יאכלו במירון?

    בנצי לייזרוביץ | צילום: צביקה לבל דוברות מד''א No Comments on כמה קוגלים יאכלו במירון?
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנות אחרונות לקליטת המונים בל"ג בעומר במירון על ידי הכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב קרליבך והרב פרלמוטר. במסגרת ההכנות נערכים בהכנסת אורחים להמשיך את המסורת אותה מארגנים בחמישים שנים האחרונות- חלוקת אוכל ושתיה חינם לרבבות העולים על ציונו הקדוש של הרשב"י. במקום הוקמו אוהלי ענק עם מאות מקומות ישיבה בתחלופה מסביב לשעון, זאת מלבד לחדרי אוכל הקיימים במהלך כל ימות השנה. בהכנסת אורחים מירון כבר נערכים מזה זמן רב להכנת האוכל והלוגיסטיקה המורכבת לכלל המונים. בין היתר עובדים בימים אלו להכין אוכל שיחולק מיום שישי בבוקר ועד מוצאי ל"ג בעומר ברציפות- 40 אלף שניצלים, 45 אלף סנדוויצ'ים, 7,000 מנות לכל סעודת שבת, 22,000 מנות דגים לשבת, 2,000 תבניות קוגלים לשבת ול"ג בעומר, 4 מכונות שתיה מוגזת קרה שתספק 200,000 ליטר שתיה, שקיות שוקו.

    כמו כן בהכנסת אורחים רשב"י מתארגנים למבצע הגדול של חלוקת סגולת ח"י רוטל משקה אשר רבים נושעו ע"י. הכנסת אורחים הביאה במיוחד 3 חדרי קירור לצינון השתיה במיוחד כשמדובר בימים חמים.

    בתוך כך, הכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב קרליבך והרב פרלמוטר תערוך במהלך ל"ג בעומר סעודה מיוחדת עם אוכל כיד המלך ל- 40 הילדים חולי סרטן אשר מגיעים למירון להעתיר בתפילה בציונו של הרשב"י- ביוזמת ארגון 'לב מלכה' שבראשות הרב אהרן אברמן. כמו כן, ישיבת המקובלים שעל ידי הכנסת אורחים תערוך תפילה מיוחדת בפתח המערה של רשב"י לרפואת הילדים החולים.

    הרב אליעזר קרליבך מהכנסת אורחים רשב"י: " גם השנה אנחנו נמשיך את מיטב המסורת של החמישים שנים האחרונות שבו מאות אלפי אנשים אשר מגיעים לשפוך שיח בציונו של התנא הרשב"י, יסעדו וירוו את צמאונם לאחר מכן בהכנסת אורחים מירון. כולנו תקווה כי בזכות הרשב"י מבצע מירון יסתיים בהצלחה ותפילותינו יתקבלו"



    0 תגובות